Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от KLM Покажи съобщение
    Колеги, един бърз въпрос от мен.Днес ми се скапа стария акумулатор и сложих BOSCH S5 74 R+.Колата е 159 JTDm 2008г.Понеже стария беше 60Ah, се чудя дали не съм се "прекалил" с капацитета на новия.
    Най- много да не се дозарежда напълно
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от KLM Покажи съобщение
      Колеги, един бърз въпрос от мен.Днес ми се скапа стария акумулатор и сложих BOSCH S5 74 R+.Колата е 159 JTDm 2008г.Понеже стария беше 60Ah, се чудя дали не съм се "прекалил" с капацитета на новия.
      Доколкото знам на твоята кола и дават 70 Ah по документация.
      С този, който си взел би трябвало да се чувства отлично.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Вече пета година съм с батерия Весна - Словенска технология с производстени цехове в Македония.
        Евтина и качествена батерия, не задържаща се по складове и магазини. Все пак гледайте датата на производство да е близка до тази на покупката.
        хамелеон 146 т.s 1.6 /00г.
        Regata 100s /88г

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от KLM Покажи съобщение
          Колеги, един бърз въпрос от мен.Днес ми се скапа стария акумулатор и сложих BOSCH S5 74 R+.Колата е 159 JTDm 2008г.Понеже стария беше 60Ah, се чудя дали не съм се "прекалил" с капацитета на новия.
          Даже ти е малко недостатъчен, трябва да е 77 ... но и този ще ти върши работа.

          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37656
          Last edited by spe4elist; d.m.y г., 19:37.

          Comment


          • #35
            Благодаря за отговорите! Сега съм по-спокоен.
            Alfa Romeo 156 1.8 TS '2003
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm '2008

            Comment


            • #36
              Малко късно но и аз да изкажа мнение за "сребърните" акумулатори Бош.
              Колата е на мой близък човек. На първата година от гаранцията се скапа. Смениха му го с нов. Една година след изтичане на гаранцията - акумулатора умря
              На баща му на автомобила пак нов Бош - 2г. и малко и същата песен
              За мен лично в тази държава една торба с пари за някакъв боклук с лъскави стикери за стотинки - не мерси.


              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

              Comment


              • #37
                Ами моята Варта-Силвър не знам си ко 74ач. и 750 стартов или там пусков ток загина точно за 3,4 дена на 6'та година.
                И сега познайте с какъв акумулатор съм?
                Да се надявам,че ще те изкара повече от 2 години.
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • #38
                  Не разбрах само Varta-та умря след 6-тата година или 3,4 дена?
                  Щото и аз тъкмо днес си поръчах Varta Silver 77Ah,и не знам да се радвам ли на по горното мнение или не?
                  Добрата новина е че е с 5 години гаранция.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
                    Не разбрах само Varta-та умря след 6-тата година или 3,4 дена?
                    Щото и аз тъкмо днес си поръчах Varta Silver 77Ah,и не знам да се радвам ли на по горното мнение или не?
                    Добрата новина е че е с 5 години гаранция.
                    Аз като ида за тези гаранции и почват някакви да ми се правят на интересни с едни мултицети. Преди години казаха не зарежда иди на сервиз да я оправиш, отидох в сервиз, човека я прегледа и каза колата зарежда прекрасно?!
                    И отидох при онези с гаранцията теглих им едни майни и си останах без гаранция
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Съвсем нормална практика е при рекламиране на акумулатор да се проверят 3 неща:

                      1 - Дали зарядката е в норми (напрежението на клемите на акумулатора с и без включени консуматори трябва да е в границите 13,8 - 14,5 V.)
                      2 - Дали няма висока утечка в покой (не повече от 50 - 60 mA.)
                      3 - Акумулаторът се сваля и зарежда и след това се мери с товарна вилка.

                      Ако 1 и 2 са в норми а 3 е неуспешен, нямат основание да не ти подменят акумулатора.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Уж си го купувам от една компания с много добра репутация в UK,и не вярвам да имам проблеми с тях.Най-важното е да не се стига дотам.Доста се лутах докато избера батерия,Избрах Varta защото в представителството на Алфа като алтернатива на Магнет Марели предлагат именно Варта.
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Колега купувай смело Вартата,моят умря за 3,4 дена но съм го ползвал 6 години?
                          Явно не съм се изразил правилно,сега пак си купих абсолютно същата Варта.
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #43
                            Да използвам темата на колегата да не отварям друга така и така е свръзана с акумулатор

                            Снощи съм си пуснал акумулатора да се зарежда и днеска сутринта гледам всички клетки кипят само средната клетка НЕ? Това означава, че тази клетка е мъртва и акумулатора нестава за нищо повече и няма смисъл да се боря да го спася

                            Поздрави
                            Without heart we would be mere machines

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                              Да използвам темата на колегата да не отварям друга така и така е свръзана с акумулатор

                              Снощи съм си пуснал акумулатора да се зарежда и днеска сутринта гледам всички клетки кипят само средната клетка НЕ? Това означава, че тази клетка е мъртва и акумулатора нестава за нищо повече и няма смисъл да се боря да го спася

                              Поздрави
                              Вероятно това означава. Но за да се потвърди на 100%, следва да се премери гъстотата на електролита, която трябва да е еднаква за всички клетки и да се премерят по отделно клетките с товарна вилка.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                да се премерят по отделно клетките с товарна вилка.
                                Това май е невъзможно?
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X